2019 márciusában töltöttünk két teljes hetet Jordániában, ahol saját szervezésben, bérelt autóval tettünk egy alapos körutat. Ebben a bejegyzésben igyekszem összefoglalni a hasznos tudnivalókat, melyek jól jöhetnek egy saját szervezésű jordániai utazáshoz. A praktikus információkat nyolc indokra fűztem fel; nyolc olyan érvre, melyek Jordánia...

Miután alaposan bejártuk Petrát és környékét, felkerekedtünk a következő állomáshelyünk, Rum vádi (Wadi Rum) felé, ahol egy kétnapos sivatagi túrán vettünk részt. A túrát egy helyi beduin családnál foglaltuk le, és ez volt az egyetlen szervezett program a jordániai körutazásunk során.

A Holt-tengerhez kétszer is ellátogattunk a jordán körutunk során. Először az első állomáshelyünkről, Madaba városából tettünk egy kirándulást a partvidékére. Madabából könnyedén megközelíthető a Holt-tenger völgye, így egy napi túra során kiválóan fel lehet fedezni a partvidékét.

Miután bejártuk Madaba és az ország északi részének látnivalóit, útnak indultunk a körutunk második állomáshelye felé, ahol a következő néhány napunkat töltöttük.

A kéthetes jordániai körutazásunk első állomáshelye Madaba városa volt, ami kb. 40 km-re fekszik az ammáni nemzetközi reptértől. Bérautóval érkeztünk a városba, amit a reptéren vettünk fel. A szálláshelyünk a 3 csillagos Saint John Hotel volt, ami remek belvárosi elhelyezkedéssel és saját, ingyenes parkolóval rendelkezik, e két kritérium alapján...